iFranko

Гарантія

Гарантія

Гарантійне обслуговування

Гарантійне обслуговування пристроїв, придбаних у мережі магазинів   iFranko

  1. Гарантія на нові оригінальні пристрої, такі як iPhone, iPad, MacBook  та оригінальні аксесуари, придбані окремо від комплекту, такі як блок живлення, кабель Apple Lightning, кабель Apple USB-C to Lightning та навушники Apple EarPods дійсна за наявності правильно заповненого гарантійного талону (заповнені всі поля включно з підписами) і складає 12 місяців з моменту покупки. 
  2. Гарантійні умови розповсюджуються на комплектні товари (блок живлення та кабель) та передбачають одноразову заміну.
  3. Гарантія на нові оригінальні пристрої Apple Watch та Air Pods дійсна за наявності правильно заповненого гарантійного талону та складає 3 місяці з моменту покупки.
  4. Гарантійне усунення недоліків товару усуваються протягом чотирнадцяти робочих днів з дати їх пред’явлення або за згодою сторін в інший строк (Ст. 8 ч. 9 Закону України про захист прав споживачів). За винятком форс-мажорів (Форс-мажор – обставини, що виникли внаслідок прийняття рішень законодавчого або нормативно-правового характеру, які безпоседедньо впливають на нашу компанію).
  5. Покупець повинен надати основний пристрій, без комплектних товарів, отриманих при покупці.
  6. Компанія не несе відповідальності за втрату особистих даних, що містились на пристрої під час гарантійного сервісного обслуговування. 
  7. Гарантія діє на недоліки, виявлені під час експлуатації протягом дії гарантійного терміну та з заключенням, що несправність виникла не з вини клієнта. 
  8. Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки моделі артикулу модифікації належної якості перерахунок вартості товару не ведеться.

Умови гарантійного обслуговування:

  1. Продавець забезпечує належну роботу (застосування, використання) пристроїв.
  2. Гарантія на продані пристрої та комплектуючі передбачає безкоштовний ремонт останніх протягом гарантійного терміну, зазначеного у гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням пристрої у разі неможливості проведення ремонту. Безкоштовне гарантійне обслуговування поширюється на несправності, спричинені заводськими дефектами пристрою. Гарантійне обслуговування проводиться за умови дотримання нижчезазначених правил.
    1. Споживач (покупець) повинен перевірити комплектність продукції та цілісність упаковки у момент купівлі відповідного пристрою чи його комплектуючих. 
    2. Споживач може скористатись вищезазначеним гарантійним обслуговування винятково за наявності достовірно заповненого гарантійного талона, у якому вказані: найменування пристрою, серійний номер (IMEI), дата продажу, гарантійний термін, підпис покупця, підпис і печатка продавця.
  1. Гарантійне обслуговування не надається у наступних випадках:
    1. Серійний номер (IMEI) придбаного товару і товару в гарантійному талоні не збігаються;
    2. Гарантійний талон втрачено, у ньому містяться виправлення в ньому та/або відсутні підписи покупця чи підпис/печатка продавця;
    3. Пристрій містить механічні чи будь-які інші пошкодження;
    4. Пристрій використовувався не за призначенням або порушено будь-які інші правила його експлуатації;
    5. Пристрій зазнав пошкоджень, у зв’язку з включенням останнього в мережу з невідповідним напругою;
    6. Пристрій містить ознаки проведення сторонніх ремонтних робіт неуповноваженими представниками продавця;
    7. Пристрій зазнав пошкоджень, спричинених потраплянням всередину сторонніх предметів, пилу, бруду, рідини тощо;
    8. Пристрій містить пошкодження, спричинені використанням нестандартних, неоригінальних, а також несумісних аксесуарів або пристроїв;
    9. Пристрій пошкоджено внаслідок некоректної роботи з його програмно-апаратною частиною;
    10. 3.10. Строк гарантійного обслуговування завершився.

Обмін/повернення пристрою 

Споживач має право обміняти пристрій належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням, протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня купівлі.

Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів” обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

Згідно частини 2 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача, щодо здійснення обміну або повернення товару належної якості задовольняються за згодою продавця, у випадку придбаних непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства.

Згідно з частиною 2 статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів” – якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

У відповідності до частини 3 статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» – при розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Застереження. Обмін пристрою належної якості провадиться виключно у разі, якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим пристроєм. Обмін пристрою не проводиться у разі якщо:

  • пристрій активувався;
  • пристрій містить механічні чи будь-які інші пошкодження;
  • пристрій неукомплектований;
  • упаковка, маркування пошкоджені;
  • пристрій піддавався перепрошивці;
  • на пристрої відбулась установка сторонніх додатків;
  • у пам’яті пристрою міститься користувацький контент (фотографії, музика, відео тощо);
  • з пристрою здійснювались дзвінки;
  • з пристрою здійснювалось інтернет-з’єднання.

Акт виконаних робіт, що стосується наданих послуг на магазинах ви можете оглянути за посилланням, вказаним нижче

Схожі статті

Iншi новини

Ми в соцмережах

Список очікування Ми повідомимо Вас, коли товар прибуде на склад. Просто вкажіть нижче свою дійсну електронну адресу.
Email We won't share your address with anybody else.